Der er to måder hvorpå De kan returnere varen på:

De kan nægte at modtage varen fra postvæsenet. I denne sammenhæng beder vi Dem om, at gøre postvæsenet  opmærksom på, at De straks kan returnere varen til PROcare ApS.

De kan modtage varen fra postvæsenet  og efterfølgende inden for de 14 dage, returnere varen til PROcare ApS.
I denne sammenhæng beder vi Dem vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for at den/de returnerede varer er købt hos PROcare ApS.

Mærk pakken "Fortrydelsesret" og vedlæg kopi af faktura, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt hos PROcare ApS. Beløbet returneres ved tilbagebetaling på det benyttede kreditkort der har været benyttet til købet, eller oplyst bankkonto hvis faktura har været betalt via bankoverførelse.

Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning! PROcare ApS anbefaler, at varen returneres via POST NORD, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i POST NORD system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til PROcare ApS. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af PROcare ApS.

Alle produkter der returneres til PROcare ApS skal være forsvarligt indpakket.

Uforsvarlig indpakning der medfører beskadigelse af returvare, kan resultere i bortfald af Deres rettigheder.